foto

- Vi glæder os over, at vi med overtagelse af Euro-blik og etablering af en ny blikkenslager-afdeling, nu som supplement til vores ’rene’ VVS-ydelser også kan tilbyde kunderne professionelt blikkenslager-arbejde, fastslår Jesper Leen Jensen (yderst til højre) og Bennet Onsvig (yderst til venstre), der her byder velkommen til medarbejdere fra Euro-blik.

John Jensen VVS A/S køber blikkenslagerfirma

VVS-firmaet med hovedsæde i Hedehusene overtager Euro-blik, der beskæftiger 14 medarbejdere

Læs artikel i net-avis: https://www.building-supply.dk/article/view/608507/john_jensen_vvs_kober_blikkenslager

– Vi kender Euro-blik som en dygtig, ærlig og troværdig underleverandør gennem en lang årrække, og da muligheden bød sig, var vi ikke i tvivl om, at firmaet rummede et stort udviklingspotentiale, som vi gerne ville være med til at udfolde.

– Ikke alene er der tale om en veldrevet virksomhed med et skarpt, mangeårigt fokus på blikkenslager-opgaver, som udgør et af VVS-branchens vigtigste specialer. Der er samtidig tale om en virksomhed med 14 dygtige og dedikerede medarbejdere, et topmoderne blikkenslager-værksted og nogle grundlæggende værdier, der matcher værdierne i John Jensen VVS.

– På den baggrund ser vi overtagelsen som et nyt, stærkt og supplerende aktiv på et marked i vækst.

Det siger Jesper Leen Jensen – ejer og administrerende direktør i John Jensen VVS – i en kommentar til, at virksomheden med 1. juli som skæringsdag overtager blikkenslagerfirmaet Euro-blik.

’Business as usual’
Bennet Onsvig – driftsdirektør i John Jensen VVS – tilføjer, at Euro-blik’s stifter og ejer Kim Pedersen som led i ejerskiftet fortsætter i John Jensen VVS som afdelingsleder i en nyetableret blikkenslager-afdeling, og han pointerer sluttelig, at ejerskiftet hverken for medarbejdere, kunder eller samarbejdspartnere får de store praktiske konsekvenser i hverdagen.

– Vi har selvfølgelig en ambition om sammen at videreudvikle virksomhedens velfungerende aktiviteter i årene frem, men det bliver ’business as usual’ med samme stab af dygtige medarbejdere og fortsat udførelse af blikkenslager-arbejde i høj kvalitet